tirsdag 19. mars 2013

Gimp - Vinger - Rødt hår - Fritid

Ja, jeg har da kjedet meg litt, orket ikke gjøre mer religions lekse, så da ble det å leke litt med GIMP. Gimp er et redigerings program jeg brukte mye før, og kunne mer før, etter som jeg ikke har brukt det så mye i det siste er jeg blitt mye dårligere på det og jeg har glemt mange funksjoner og triks. Utgangspunkt bildet mitt er det søsteren min som har tatt, det er mest for å ha noe å gå etter, noen linjer liksom. Det er ikke mengingen at bildet skal være så likt som mulig eller at en skal kunne se at det er meg. Meningen med bildet var å lage et litt stilig bilde.



Bildet er tatt på hjemplassen min. Jeg ser utrolig feit ut på det første, men det bryr jeg meg fint lite om og publiserer det så alle kan se, meningen var at dere skulle kunne sammenligne utgangspunktet mitt med resultatet. Super hyggelig om dere legger igjen en kommentar og sier hva dere syns. Blogges. Legg gjerne igjen kommentarer på facebook seiden min også.

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar