søndag 10. mars 2013

Helgen - lang tur - Shadow - nydelig vær - 12,2 km

Jeg har blogget lite i helgen, dette er rett og slett fordi jeg har hatt så mye annet å gjøre på. Jeg har skrevet stil, pugget til en sosiologi prøve og en historie prøve, den er i morgen så jeg sitter å leser på den nå, men måtte ha en pause så blogger litt. 

Jeg tok litt bilder med min søster Thea og min venninne Solveig, det kommer bilder der fra iløpet av uken, noen av de skal jeg redigere mye og det tar tid, gleder meg til å dele dem da, håper jeg får det til slik som jeg ser det for meg inne i hodet mitt.Veldig mye på skolen kommende uke så får se hva jeg rekker, gleder meg vertfall til å poste det, kan hende Thea poster noe før meg, vet ikke.


I dag har jeg lest mye historie, men jeg gikk i tillegg en 12,2 km lang tur med hunden min, over et fjell, og bortover, nedover og oppover. Der fra disse to bildene, det var herlig vær, og med musikk på ørene nøt jeg dagen!


Nå må jeg fortsette å lese historie med tanke på morgendagens prøve. Minner om bildesiden min på facebook HER og facebook siden til bloggen min HER. Super kos om dere trykker "like" så får dere litt oppdateringer, bilder osv. Klem fra meg, blogges!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar