tirsdag 26. mars 2013

interiør - design - soverom - hybel - Ideer til tema til innlegg?

Da er dette det tredje interiør innlegget jeg skriver, jeg vet ikke om dere egentlig liker dem, men det gjør jeg så da kommer her et til, dette om romme mitt på hybelen min. Rommet mitt er ca 3 meter gange 2 meter. Jeg har tre hvite vegger og en kaffebrun. Pluss et stort vindu. Jeg har hvite blonde gardiner, lilla "kubbelys", jeg har også to fine bilderammer i vinduet, med bilde av søstrene mine. Elsker disse rammene, jeg fant dem i Kristiansand på en interiør butikk der, husker ikke akkurat hvilken. de ser litt slitte og gamle ut og det er akkurat derfor jeg liker dem, pluss utformingen da, mange fine detaljer.


Sengen min står rett under vinduet, og på de andre veggen har jeg en liten drømmefanger, dem er omtrent 10 - 15 cm lang. Jeg ønsker meg en større, jeg er veldig glad i drømmefangere. Jeg har også noen printede bilder ved sengen min, personliggjør rommet mitt.


I vinduet har jeg også disse lyseholderne, de har jeg kjøpt på Indiska. Som jeg har nevnt her på bloggen tidligere, er det en av mine yndeglisbutikker. De har alt mulig der, er en sånn butikk jeg kan gå inn og bare gå rundt å se og se.


Jeg har mye forskjellig jeg har leget rundt om i hele hybelen, og hjemme, en av de tingene jeg har laget som jeg har på rommet mitt er denne. Det er ett lerret som jeg har malt sort, så har jeg limt på ulltråd og de sort/sølv hjertene er klemmer hvor jeg pleier å henge opp lapper. Pluss den ser jo fin ut bare sånn som den er også.


Jeg har blogget om skapet mitt her på bloggen før. Jeg fikk nemlig en 18 år gammel kommode med mamma, som jeg malte, dere kan finne innlegget og hvordan den så ut før HER.


Jeg har selvfølgelig også mye her på rommet mitt som søstrene mine på fem og syv har laget. Jeg har to malerier som søsteren min på syv har laget og et som søsteren min på fem har laget.


Og så har jeg noe kunst som jeg fikk når jeg skulle flytte på hybel for første gang, nesten tre år siden nå. Haha, jeg har hengt dem opp og tatt dem ned og hengt dem opp igjen. Disse henger da på den korte veggen på det innbygde skapet.


Jeg har også piano på rommet mitt. Dette står på skrivebordet under speilet mitt, som dere sikkert ser har jeg klistret på bokstaver på tangentene, prøver å lære meg det, er vanskelig å få tid å bruke på det, har jo skole og så prøver jeg å ta lappen også. Men jeg prøver og omsider kommer jeg vel til å lære dette også. Jeg er ikke sikker på hvor det er kjøpt, rett og slett fordi jeg fikk det med mamma og pappa til jul.


Romme mitt er knøtt lite, men jeg elsker det. Jeg har en hel vegg med yndlingsfargen min (kaffebrun). Det inneholder alle de tingene jeg liker, sengen min, maleriet av elefanten (samuel), pianoet, kommoden, osv. Jeg merker at dette innlegget kanskje ikke ble så bra, men det får bare være, jeg har ikke vært i humør til å blogge i det siste, så jeg måtte bare få postet noe. Kom gjerne med ideer om hva jeg kan blogge om, trenger noen forslag! Blogges.

AU.ICA

2 kommentarer:

  1. Heeey, de e min drømmefanger!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heey, den va i min skoff, så hengte ei den opp! ;)

      Slett