onsdag 6. mars 2013

Klær - Fra gammelt til nytt

Heisann alle sammen. Tenkte jeg kunne lage et nytt innlegg med enda litt klær, dette er tre tynne gensere jeg har "fornyet" bitte litt.


Den øverste her er en helt vanlig hvit genser som jeg har feste slike små stifter rundt halsen, den ble ganske stilig syns jeg, værtfall bedre en bare helt hvit. Den under her er en lys rosa genser jeg har hatt i noen år, jeg har en roteskuff hjemme med mye hobbyting, disse knappene skulle jeg vel egentlig bruke på en scrapbook, hadde brukt nesten alle på det, men var igjen fem stykker jeg kunne bruke på denne genseren. Og det må jeg si disse fem knappene utgjorde en STOR forskjell, syns bare denne ble super søt.



Genseren under er jo egentlig helt grei i seg sjøl, men jeg syns den fikk enda litt mer detalj og personlighet når jeg festet de siste naglene på, den var liksom så hvit og kjedelig i halsen først.


Som dere sikker skjønte er det den rosa jeg er mest fornøyd med, men liker de to andre også da. Nå er jeg på skolen, har nett levert noe historie oppgaver og så er det off to tannlegen nå om tyve minutter. Jeg kan vel ikke si jeg gruer meg så mye i dag, men jeg må innrømme at jeg gruer meg til jeg skal trekke visdomstennene mine. Blogges dere!

AU.ICA

2 kommentarer:

  1. Kjempe stilig AU.ICA, digger bloggen din ;) !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Amalie, super koselig å få tilbakemelding, fortsett å kommenter :D <3

      Slett