onsdag 6. mars 2013

Middag - kreativ - fiskepudding - pepperkakeformer

Jess, jeg har jo sagt at jeg vil prøve å blogge litt mer, men jeg har så mye å gjøre at det er vanskelig å få tid til alt mulig, men jeg tok to bilder i stad når jeg lagde middag får at jeg kunne blogge nå før jeg drar å trenere.


Sååå ja, kreativ middag, jeg tok en fiskepudding, brukte pepperkakeformer til å lage forskjellige ting, en elefant, en krokodille, en apekatt og så to hjerter. Du kan selvfølgelig bruke hvilke som helst former, eller så kan du bare bruke en kniv å skjære ut, men ja, jeg kjøpte mine på Indiska, butikken i Ålesund, men linker til nettsiden deres, dette er garantert en av favoritt butikkene mine, de har kjempe mye kult, liker best det de har av praktiske ting, ting til hus, altså pyntegjenstander osv, men de har fine klær innimellom også.
 

Syns det var litt gøy, har stekt en "blanding" av potet, mais, paprika og løk ved siden av. Ble kjempe god middag, dette er også morsomt viss du har barn og ønsker å gjøre noe litt annerledes til middag. Bloggges dere, nå skal jeg av sted å trene!

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar