fredag 19. april 2013

Kunne jeg vært en avatar? GIMP

Må jo være litt selvdigger her på bloggen å legge ut litt bilder av meg selv. Sikkert mange av dere som vet det, men jeg er veldig glad i øynene mine, og jeg syns det skal være lov å si det, jeg liker en del av kroppen min, jeg liker øynene mine! Jeg ELSKER å sminke øynene mine i forskjellige farver, fremheve dem osv. Jeg bruker linser litt sånn innimellom, og det er rett å slett for å få litt variasjon. Jeg er egentlig veldig fornøyd med dem slik som dem er, legg gjerne igjen en kommentar og skriv hva du liker med deg selv og din kropp!


Jeg måtte jo selvfølgelig leke litt med GIMP når jeg hadde sjansen, jeg har så utrolig god tid akkurat nå, men blir sikkert mer stress når jeg innser alt det som burde vært gjord, ser nå rett bort på klesstativet, må brette klær....
 

Jeg kunne gjort en mye bedre jobb med bildet over, men jeg var lat og gadd ikke gå å hente tegnebrettet mitt. Haha, ville bare dele det med dere.


Så kommer avatar bildet da, og jeg vil gjerne vite hva DU syns, legg igjen en kommentar under og skriv hva du syns om bildet, kunne jeg ha vært en avatar?

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar