søndag 14. april 2013

my favorite youtube - noen av dem

Jeg vet at jeg ikke har blogget på en stund, og dere, jeg har ikke noen god grunn en gang, elle jo, faktisk denne gangen har jeg det, jeg har vært syk. Og jeg vet det er mange som blogger mye når de er syke, men det er ikke meg, for når jeg først er syk så er jeg skikkelig syk, type orker ikke gjøre noe syk. Men nok om det, jeg har tenkt lenge at jeg skulle lage ett innlegg om hva jeg ser på på youtube, men så har jeg utsatt det. jaja, her kommer det!

 

Vincent Cyr: Jeg begynte å se videoene hans fordi han var på en av videoene til Onision, en annen youtuber. Han er egentlig bare generelt kjempe morsom og det er derfor jeg ser på videoene hans. Han har flere kanaler som han legger ut på jeg abonnerer på to av dem, men det er de daglige vlogene jeg ser mest på, dere kan finne han HER og HER.


UhOhBro!: Greg har mange kanaler, han er nok mest kjent for Onision, men det er UhOhBro! jeg liker best. Likevell abonnerer jeg på tre av kanalene hans. Onision, Onision Speaks og UhOhBro! Så der finner dere han.


Fluffy: Han laster ikke opp så ofte, han er jo ute å reiser og har show live. Men det han legger ut er morsomt så sjekk det ut HER.


Anna Akana: Jeg fant nettopp youtube bloggen hennes, og hun er bare kjempe morsom, haha, jeg anbefaler dere virkelig å se videoene hennes! Dere finner henne HER


RAY: Denne youtube kanalen har jeg fulgt veldig lenge, den har bare blitt mer og mer populær siden jeg begynte å følge den. Morsom, så sjekk den ut HER.

A. Cecile: Den siste her er en kunstner som har, hun har lagt ut noen speedpaints som jeg liker veldig godt, hun er definitivt min favoritt kunstner for tiden, hun var vært det en god stund nå. Så sjekk henne ut, dere finner henne HER.

Det var det, jeg håper dere likte innlegget, sjekk ut, å gi meg gjerne en tilbakemelding, en kommentar om dere liker de same tingene som det jeg gjør. Blogges!

PS: Jeg hører jo endel musikk på youtube også, men jeg kan heller skrive et innlegg om musikken jeg hører på senere, her er mer underholdene og sånn, sånn som jeg sert alt de laster opp.

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar