fredag 19. april 2013

Russeknute #2 #3 #4

På mandag var jeg og noen venner ute å tok russeknuter, det ble #2 #3 og #4 for meg. Og da tenkte jeg at jeg skulle fortelle dere litt om knutene jeg gjorde.


Bildet over er av min venn "Kåre" eller "Karro". Hun er super grei og vi skal ut sammen i dag også, på russekikkoff med Circuz. Her tar vi begge "drikk en halvliter med to tamponger i munnen. Det var ikke så veldig vanskelig, bare veldig rart og litt ekkelt. Tampongene utvidet jo seg og ja, jeg tror jeg har ganske liten munn. Følte i alle fall den var stapp full.


Hahah, herlig bilde av meg over her. Shadow var selvfølgelig med ut å tok russeknuter med oss, jeg tror han følte det litt som om han var lederen i den lille russeflokken på 5 russ, 3 røde og 2 svarte, og hunden da! Han var i alle fall super hyper aktiv, men det var super kos å ha han med.


Så var vi i rundkjøringen og tok "en tut, en sup" der hvor vær gang noen tuter på deg skal du drikke. Var veldig gøy! Her er Kasper og Karro med skiltet vårt.


Så var vi å kjøpte en bukett roser og "gi en rose til en atraktiv fremmed". Jeg gav min til en mann jeg så på butikken. Virket som han syns det var gøy, han lo og sa "nå var jeg vel del i en russeknute" til kassadamen da han gikk.


Siste bildet her er selvfølgelig utrolig fint! Jeg har planer om å blogge alle russeknutene jeg gjør, så nå er det 4 på listen min.


Det blir russekikkoff nå i dag og så er det Førde i mårgen på UKM fylkes mønstring, håper jeg ser mange av dere der! Gleder meg super mye og forhåpentligvis får jeg og søsteren min laget en videoblogg der i fra. Det ser vi. Blogges.

AU.ICA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar