mandag 8. april 2013

Syk i dag - Farget håret på torsdag - Internettet har vært ute!!

Så ja, Internettet har vært ute i noen dager. Det er derfor jeg ikke har blogget på en stund. Dere skjønner det at noen, jeg vet ikke hvem har klart å sette den ene kabelen/ledningen i feil hull.... Kan ha vært meg, vet ikke, men kan ha vært meg, vi har vært uten Internett noen dager på grunn av dette, mest fordi jeg er så teit at jeg ikke prøvde å bytte om på ledningene, noe som en sikkert normalt intellektuell ville tenkt på. 

Dette fine bilde nedenfor kommer av at jeg er syk, jeg har vært på skolen, men jeg er ikke i form, jeg håper at jeg klarer å komme meg på skolen i morgen også for vi har en viktig prøve på onsdag.



Årrrhg, prøvde å ta et litt finere bilde, ville jo vise dere hårfargen min, den er altså enda litt rødere en den har vært før, jeg ville egenetlig ha den enda lysere rød, men jaja, neste gang jeg skal farge håret mitt tror jeg at jeg skal gå til en frisør å få gjort det, jeg gjør aldri noe riktig! tihi. Men som sagt er jeg syk, så nå går jeg å legger meg. Btv, det er noe galt med klokke tingene som vises her på bloggen, har prøvd å fikse det, men har ikke fått det til. Blogges, bye!

AU.ICA

2 kommentarer: