søndag 12. mai 2013

UKM 2013 Film - ny felles youtube - bilder fra neste film

JA, her kan dere se den første filmen som vi la ut på den nye kanalen MrsSisterVlog! UKM 2013.


Dere kan gå inn på youtube kanalen vår her: MrsSisterVlog. Det er jeg og søsteren min som deler denne kanalen, dere finner meg her: Sunniva [AU.ICA] og min søster kan dere finne her: Thea [Theahelene97]. Søsteren min blogger også og dere kan finne bloggen hennes her: TypiskeThea. Den nye kanalen MrsSisterVlog er til å poste det vi gjør sammen, isteden for å eventuelt legge det ut på begge kanaler eller velge en å poste ting på.

Det kommer en video til om forhåpentligvis ikke alt for lenge. Og Her har dere noen sneek peeks på den. Jeg vet bildene ser tullete ut, men det er fordi det ble en veldig tullete video. Det er en video om oss, der vi stiller 20 spørsmål, jeg jetter det jeg tror om min søster og hun det samme om meg.


Vi har litt demonstrasjoner, mye tull, og mye latter, er nok garantert morsommere for de som kjenner oss, men kanskje de som ikke kjenner oss så veldig godt, kan bli litt bedre kjent med oss nå.
 

Det var egentlig meningen at vi bare skulle ha huen og hjelmen i introen av videoen, men vi fant ut at vi like godt kunne ha dem hele. Var litt sånn morsomt bare det i seg selv.


Vi lagde videoen klokken sent om kvelden, klokken var over 12 før vi var ferdige å filme, så var vel oppe til 2. Men jeg skal begynne på redigeringen nå, så håper jeg å få den ut så raske som mulig. Vi var veldig trøtte så vi hadde skikkelig teit humor, når vi så over klippene lo vi så nesten gråt, kjeme morsomt, men har nok med at både jeg og søsteren min kan å le av våre feil.

Håper dere liker den vi har lagt ut, og når den andre kommer, håper jeg dere liker den også. Vi hadde det mye morsomt med å lage videoen og det er derfor vi gjør dette, det er derfor vi blogger også, fordi det er noe vi syns er gøy og vi liker å gjøre. Blogges!

AU.ICA

4 kommentarer:

  1. ikke for å være frekk, men bildene dine er bunn.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikkje for å være frekk, men når du ikkje engog tør å skrive navne ditt, gidde ei faktisk ikkje ta deg seriøst.

      Slett